TRANSFORMERS, Vet Conference 27-29.09, Centrul de training Junior vet, București.
INTRO
EDUCATING MANAGERS FOR SUCCESS
Ești cumva medic veterinar și ești titularul unui cabinet veterinar, al unei clinici sau poate al unui spital? Sau poate ești managerul unui business veterinar, medical sau vii din alt domeniu? Sau poate vrei să lași scaunul de angajat pe unul de antreprenor și ai venit să absorbi ca un burete totul despre cum se construiește și se întreține corespunzător un business?
Ai picat la țanc, Transformers este locul potrivit unde înveți despre tine și businessul tău, despre cum să-l crești și să-l îngrijești, cum să-l vinzi când e mare. Aici este locul perfect unde un business este transformat întru totul și succesul este redefinit. Noi te învățăm în ce sol să-ți prinzi rădăcinile, când să trimezi ca să te faci mare și frumos și cum să te adaptezi factorilor de mediu. Noi suntem aici pentru tine la fiecare pas.
Suntem aici să susținem businessurile ca să-și deruleze activitatea la cel mai înalt nivel, oferind antreprenorilor actuali și viitori, note înalte de valoare, inspirându-i prin oportunități diverse de dezvoltare personală și profesională. Suntem uniți de o viziune prin care ne dorim să punem bazele unei comunități robuste de business, adresându-ne provocărilor și facilitând dezvoltarea liderilor sustenabili și a businessurilor pe termen lung.
Descarcă broșurile TRANSFORMERS: vezi aici
____________
DEVINO TRANSFORMER
UPGRADE YOUR SKILLS
[OVERVIEW]: Ateliere Business Transformers
Locație: Centrul de training Junior Vet Hub, Str. Grota Lacurilor nr.21, sector 3, București.
A. Eficientizarea activității în medicina veterinară: forme juridice și optimizări fiscale (C.Băjenaru) 27.09, orele 8-10.30
Tematică atelier:
a. Introducere în managementul afacerii
b. Forme juridice pentru medicina veterinară
c. Optimizări fiscale pentru clinici și cabinete
•Costuri salariale
•Avantaje și beneficii extrasalariale
•Cheltuieli deductibile
•Venituri neimpozabile
B. Managementul echipelor (D.Ioniță) 27.09, orele 11-13.30.
Tematică atelier:
a. Structurarea și organizarea echipei pentru eficiență maximă
b. Tehnici de motivare și menținere a angajamentului echipei
c. Delegarea eficientă a sarcinilor și responsabilităților
C. Cum să duci brandul in comunicare și să ai o comunicare de impact (M.Mureșan) 27.09, 17.30-20.00.
Tematică atelier:
Un brand este mult mai mult decât o siglă, este suma tuturor impresiilor pe care sigla și brandul le generează în mintea oamenilor. De aceea, definirea unui brand depășeste zona de identitate vizuală.
Brandul trebuie dus în realitate, acolo unde clienții se întâlnesc cu el, inclusiv în comunicare și promovare, fie că se face pe social media și alte canale.
D. Recrutarea în era digitală (C.Neagu) 28.09, 8.30-11.00
Tematică atelier:
a. Recrutarea, ca proces
b. Bune practici în recrutare
c. Impactul inteligenței artificiale în recrutare
d. Tendințe în recrutare în 2024
__
PROGRAM TRANSFORMERS 27.09
Locație: Centrul de training Junior Vet Hub, Str. Grota Lacurilor nr.21, sector 3, București.
Ateliere Business & Transformer fuel
7:00-8:00 Wake up, coffee!
8:00-10:30 (A) Eficientizarea activității în medicina veterinară: forme juridice și optimizări fiscale (C.Băjenaru)
10:30-11.00 (pauză comună come&go)
11:00-13:30 (A) Managementul echipelor (D.Ioniță)
13:30-14:00 (pauză comună come&go)
__
14:00-15.00 Registration Conferință TRANSFORMERS & Networking
15:00-16:00 (P) Implementarea noțiunii de leadership în cultura organizațională (M.Csibi)
16.00-17.00 (P) Factory by Raiffeisen, speaker Simona Chivu
17:00-17:30 pauză comună come&go
___
17.30-20.00 (A) Cum să duci brandul în comunicare și să ai o comunicare de impact (M.Mureșan)
ICEBREAKER, orele 20.30-23.00*
___
Weekend 28-29 septembrie, Transformers, Vet Conference.
[LEARNING]: Program Sâmbătă, 28 septembrie
Locație: Centrul de training Junior Vet Hub, Str. Grota Lacurilor nr.21, sector 3, București.
8:00 Wake up, coffee!
8:30-11:00 Atelier (4) Recrutarea în era digitală (C. Neagu)
__
11:00-12.00 Registration Transformers Vet Conference & Networking
12:00 START CONFERINȚĂ!
12:00-12.50 Tehnici de mediere și rezolvare a conflictelor (D.Ioniță)
12:50-13:00 Q&A
13:00-13.50 Dezvoltarea abilităților de influențare pozitivă a echipei (D.Ioniță)
13:50-14:00 Q&A
14:00-15:00 Prânz
15.00-15:50 Auditul business-ului meu din perspectiva legala. Condiții esențiale. Avantaje și riscuri. (D. Ghinculov)
15:50-16.00 Q&A
16:00-16:50 Provocările magazinelor de tip petshop online din perspectiva protecției consumatorilor (C.Lăcătușu)
16:50-17.00 Q&A
17.00-17.30 Coffee break and snacks
17:30-18:20 A fi sau nu bancabil? (C.Băjenaru)
18:20-18:30 Q&A
18:30-19:20 Conștientizarea Sănătății Mintale și Dezvoltarea Rezilienței în Domeniul Veterinar. Trusa de prim ajutor emoțional (Y.Crețescu)
19:20-19:30 Q&A
Panel Q&A
Business Learning Day 1: The end.
[NETWORKING]: Cocktail flip, orele 20.00-23.00*
__
[LEARNING]: Duminică, 29 septembrie
Locație: Centrul de training Junior Vet Hub, Str. Grota Lacurilor nr.21, sector 3, București.
8:00 wake up, coffee!
9:00-9:50 Reclamații de la clienți/furnizori, controale de la autorități. Cum prevenim și cum tratăm (D. Ghinculov)
9:50-10.00 Q&A
10:00-10.50 Cum sa-ti construiesti un model de business echilibrat (M.Mureșan)
10:50-11:00 Q&A
11:00-11:30 Coffee break and snacks
11:30-12:20 Prețul ca factor de selecție subiectiv (M.Mureșan)
12:20-12.30 Q&A
12.30-13.20 Conștientizarea și gestionarea emoțiilor (C.Neagu)
13:20-13:30 Q&A
13.30-14.30 Prânz
14.30-15:20 Prevenirea și Intervenția în Burnout: Pași concreți pentru sănătate mintală (Y.Crețescu)
15:20-15.30 Q&A
15:30-16:20 Cum să-ți identifici corect factorii diferențiatori pentru clienții tăi (M.Mureșan)
16:20-16.30 Q&A
16:30-17:00 Coffee break
17:30-18.00 PANEL Q&A Transformers
Business Learning Day 2: The end.
[NETWORKING]: See you later, alligator! Orele 18.00-21.00
ABOUT
Sub îndrumarea celor mai buni traineri din domeniu, dăm startul matinal vineri 27 septembrie, cu exerciții scurte și intense de business. Încheiem ziua de business training cu un ice breaker, unde ieșim din zona de confort spre cea de networking, la un pahar de voie bună.
Pe weekend 28-29, suntem ochi și urechi la ce ne povestesc specialiști din domeniu, ne luăm notițe, interacționăm energic la sesiunile de Q&A și ne împrietenim cu colegii din dreapta și stânga.
Sâmbătă, ne relaxăm după program la un cocktail și mai dăm o tură de networking, iar duminică ne despărțim după ziua de învățare cu zâmbetul pe buze și brațele deschise către colegi, speakeri și noi orizonturi.
SPEAKERS
- Mihaela Mureșan (Brand Essence)
- Diana Ghinculov (Law Office)
- Csibi Magor (Trend Consult)
- Dan Ioniță (Smart Experience)
- Corneliu Băjenaru (The Taxfather)
- Yolanda Crețescu (depreHUB)
- Corina Neagu (Dare)
- Cătălin Lăcătușu (Conformitate.ro)
NETWORKING:
Icebreaker (27.09) / Cocktail flow (28.09) / See you later, alligator! (29.09)
CÂT COSTĂ, CUM MĂ ÎNSCRIU?
ATELIERE BUSINESS
400LEI/atelier, te poți înscrie la care și câte poftești. Atenție, locuri limitate!
CONFERINȚĂ
- Early bird (până la 14.09): 850LEI/persoană
- Late bird (din 15.09): 950LEI/persoană
- Antreprenorii cu start-up business (max 12 luni), au 10% discount.
- *Sesiunile de networking sunt incluse în costul conferinței
REGISTRATION
Email la contact@transformersvet.ro cu datele tale pentru înscriere și facturare: nume, prenume, adresă poștală, telefon, CUI/CIF, statut (medic/manager/angajat, rol în organizație).
SPONSORIZARE/PARTENERIATE
contact@transformersvet.ro și/sau 0729374395
MEET THE TRAINERS
MIHAELA MUREȘAN (Brand Essence)
Mihaela are 24 ani experiență în marketing dintre care 11 ca Marketing Manager la IKEA. A lucrat și în LG Electronics, Radio Contact, a lansat Media Galaxy în România, IKEA în Romania și Croația, magazinul online al IKEA și multe alte proiecte.
În 2016 a lansat agenția Brand Essence, care oferă:
- consultanță de marketing și branding pentru companiile care vor să crească
- workshopuri de strategie
- programe de mentorat și cursuri specializate
- employer branding, cultură și transformare organizațională
- servicii de digital marketing, social media și comunicare integrată
În 2020 a lansat Academia de cursuri online Brand Essence, pentru toți cei care vor să învețe marketing și branding strategic prin cursuri video concentrate, cu modele, metode și exerciții practice: https:/brandessence.ro/cursuri-online.
Experiența ei in cifre:
- 24 de ani în marketing, branding și comunicare
- Trainer de 17 ani cu peste 1000 ore de training livrate către sute de oameni
- Peste 500 ore de mentorat
- Peste 60 de proiecte de strategie
- Peste 500 de proiecte de comunicare (campanii) coordonate
E mentor in Antreprenoria si Bizz.club și a absolvit cursul de business modelling al Strategyzer (Strategyzer.com).
DAN IONIȚĂ (Smart Experience)
Dan Ioniță a devenit trainer și consultant în anul 2005 și este specializat în vânzări, negociere și persuasiune, management, leadership, comunicare.
El are peste 26 de ani experiență în vânzări, dezvoltarea afacerilor, management, rețele de distribuție, construirea și dezvoltarea echipelor vânzări și de consiliere post-vânzare. Antreprenor de peste 20 ani, Dan are la activ mai multe start-up-uri. Lucrând pentru companii locale și multinaționale, a realizat că, indiferent de tipul sau de mărimea companiilor, acestea depind în mare măsură de oameni, de pregătirea acestora, de modul de interacțiune dintre ei, de climatul de la locul de muncă și de procesele de business adoptate de manageri.
În prezent, Dan pregătește și livrează cursuri în vânzări, negocieri constructive, management, leadership, comunicare eficace, managementul proiectelor, managementul timpului,managementul schimbării, atitudine pozitivă și altele.
Experiența lui în cifre:
- 19 ani experiență în livarea de programe detraining, inclusiv programe experențiale și simulări de afaceri.
- Peste 2.000 de zile de training livrate.
- Peste 16.000 de ore de cursuri susținute.
- Mai mult de 700 de evenimente de tip team-building organizate și livrate
CORINA NEAGU (DARE)
Cu pasiune pentru dezvoltarea oamenilor, mă regăsesc ca un om dedicat și implicat, cu o dragoste profundă pentru dreptate, integritate și dezvoltarea potențialului uman.
Absolventă de Drept, cu o acreditare internațională în HR (Chartered Institute of Personnel & Development, UK) și multiple formări în consiliere vocațională, coaching și mentoring, am acoperit cu mândrie fiecare colț al HR-ului, în ultimele două decenii, la nivel național și internațional.
În prezent sunt în formare în Psihologie Integrativă. Scriu despre viață, iubire, profesie, carieră, dezvoltare personală și oameni, trăind fiecare cuvânt. Oamenii mă descriu ca fiind o optimistă incurabilă, dar, în esență, sunt doar o femeie care vede frumusețea în evoluția oamenilor și care se inspiră din fiecare mic detaliu al vieții. Cu o experiență vastă și o amprentă durabilă în educație, sunt Corina – mamă, eduprenor, H-ul din HR, trainer, coach, autor, speaker și mentor, mereu gata să inspire și să fie inspirată.
CORNELIU BĂJENARU (The Taxfather)
Corneliu Băjenaru este consultant fiscal, expert contabil, consultant de afaceri și trainer cu peste 22 de ani de experiență în domeniul financiar și antreprenoriat.
Îi place să spună că este pasionat de finanțe, atât de ale lui cât și de ale celorlalți și se dedică în mod constant perfecționării și actualizării cunoștințelor sale. Cu o înțelegere profundă a fiscalității, Corneliu ajută clienții să își conduce cu succes afacerile prin complexitatea sistemului fiscal, oferind soluții personalizate și eficiente, atât la nivel intern cât și transnațional.
Corneliu oferă sfaturi practice și strategii pentru dezvoltarea afacerilor, ajutând antreprenorii să își atingă obiectivele și să își maximizeze potențialul. Abordarea sa pragmatică și orientată spre rezultate sunt acele resurse care aduc succesul în parteneriatele sale.
Ca trainer, Corneliu împărtășește cu entuziasm experiența și cunoștințele sale, dorința sa fiind înțelegerea corectă a domeniul financiar și aplicarea corectă a conceptelor acestuia pentru o afacere de succes.
YOLANDA CREȚESCU (depreHUB)
Yolanda Crețescu, Drd., Psiholog Clinician, Psihoterapeut Adlerian, este un psiholog clinician și psihoterapeut adlerian cu o vastă experiență în domeniul sănătății mintale. Doctorand ,studiaza impactul senzorialitatii asupra construirii de noi tehnici de coping emotional, ea și-a dedicat cariera înțelegerii și sprijinirii celor afectați de tulburări emoționale și psihice. Ca fondator și președinte al Asociației Happy Minds, Yolanda a creat un spațiu sigur pentru persoanele care au nevoie de sprijin psihologic, oferind servicii variate de consiliere și psihoterapie.
Un pionier în domeniul sănătății mintale din România, Yolanda Crețescu este, de asemenea, inițiatorul și coordonatorul proiectului DEPREHUB, primul hub antidepresie din țară. DEPREHUB se concentrează pe prevenția și intervenția în cazurile de depresie și anxietate, oferind suport atât celor care suferă de aceste tulburări, cât și profesioniștilor din domeniul sănătății.
Cu o abordare integrativă, adleriană, Yolanda utilizează tehnici terapeutice diverse pentru a ajuta clienții să își depășească provocările emoționale și să își găsească echilibrul. De asemenea, ea este activă în susținerea sănătății mintale în cadrul comunităților profesionale, cum ar fi medicii,profesori, comunitati de antreprenori, oferind workshopuri și prezentări axate pe prevenirea burnout-ului și dezvoltarea rezilienței. Yolanda Crețescu este recunoscută pentru empatia, profesionalismul și angajamentul său față de sănătatea mintală, aducând o contribuție semnificativă în comunitatea de sănătate din România.
MAGOR CSIBI (Trend Consult)
Magor Imre Csibi este unul dintre partenerii Trendconsult și conduce departamentul de Leadership și Cultură Organizațională, cu misiunea de a schimba și a umaniza cât mai multe organizații.
Este autor, alături de Radu Predescu, a scris cartea Bătăliile care contează, care face o comparație între leadershipul din domeniul militar și civil. El este membru și expert pe cultură organizațională în Forbes Business Council, o comunitate exclusivistă dedicată antreprenorilor si liderilor de succes din domeniul afacerilor din SUA.
Între 2017-2018 a fost directorul executiv al biroului WWF în Korea, după ce a condus 7 ani în România cea mai mare organizație de conservare a naturii din lume, WWF.
A fost și europarlamentar, vicepreședintele Comisiei de Mediu, Sănătate Publică și Siguranță Alimentară din Palamentul European și a predat la Universitatea Babeș-Bolyai. În 2009 a fondat publicația Think Outside the Box, pe care a și coordonat-o în primii doi ani.
A vorbit la cinci ediții de Tedx, La TedxEroilor, Tedx UBB, Tedx Baneasa, Tedx Udvarhely și Tedx Baia Mare.
DIANA GHINCULOV (Law Office)
Diana Ghinculov este avocat de business cu peste 18 ani de experiență în industrie. Membră a Baroului București și a International Bar Association din Londra, Diana se distinge printr-o expertiză vastă în diverse domenii juridice, incluzând Media & IT, Contracte Comerciale, Audit Juridic de Business, Drept Corporativ, M&A, Retail și Distribuție, Publicitate & Marketing, Proprietate Intelectuală, Real Estate și Dreptul Muncii. Diana a gestionat tranzacții majore în aceste domenii, combinând abilitățile juridice cu o înțelegere profundă a mediului de business. Obiectivul său este de a identifica soluții juridice care să asigure protecție și siguranță a mediului de business, contribuind astfel la maximizarea valorii și afacerilor pentru antreprenori și top managementul acestora.
Diana a obținut licența în Drept și un master în Drept Comunitar al Afacerilor de la Universitatea din București. Formarea sa continuă include programe de perfecționare la Institutul Național pentru Pregătirea și Perfecționarea Avocaților și cursuri de management la International Business Management Institute din Berlin.
De asemenea, a participat la programe de formare profesională oferite de Transparency International Romania.
Pe lângă cariera sa în avocatură, Diana Ghinculov este un autor prolific, publicând numeroase articole pe JURIDICE.ro și participând ca speaker la dezbaterile și conferințele Societății de Științe Juridice. Apartenența sa la organizații profesionale de renume, precum JURIDICE.ro, INPPA și International Bar Association, reflectă angajamentul său față de excelență și dezvoltarea continuă în domeniul juridic. Este, de asemenea, co-fondator al C4DP. Diana Ghinculov este recunoscută pentru abordarea sa strategică, abilitățile superioare de negociere și dedicarea față de etica profesională. A gestionat cu succes proiecte de mare anvergură și complexitate, demonstrând constant inovație și leadership în practica juridică. Prin activitatea sa, contribuie semnificativ la modernizarea și îmbunătățirea practicilor juridice în România.
CĂTĂLIN LĂCĂTUȘU (Conformitate.ro)
Fost inspector OPC: 4 ani de experiență în control în perioada 2008-2011.
Consultant: peste 6 ani experiență în oferirea de soluții în domeniulprotecției consumatorilor & more pentru companii naționale șimultinaționale ce comercializează produse sau servicii (B2C).
Trainer certificat “Consumer Law Ready”, emis de Eurochambres, European Consumer Organisation and SME united cu sprijinul Comisiei Europene.
Specializat în ”product compliance” (mod de comercializare produse,etichetare, autorizare, garanții, conformitate, etc) și practici comercialecorecte (marketing, publicitate, reduceri de prețuri, etichetare, prezentareproduse, tombole, concursuri, etc).
Servicii oferite: Training „one to one„ sau „one to many„ în domenii generale sau specifice ANPC.
Consultanță generală în orice domeniu acoperit de protecția consumatorului. Coduri de conduită business, orientate către consumatori. Practici comerciale corecte, publicitate neînșelatoare și necomparativă.Reduceri de prețuri / promoții/soldări/lichidări/tombole corecte.T&C website/ magazine online/marketplace.Proceduri de lucru pentru magazine online / magazine fizice.
Etichetare produse, instrucțiuni utilizare și autorizare produse (după caz).Certificate de garanții și procedura de acordare a garanțiilor. Aspecte privind siguranța și securitatea produselor. Consultanță în conformitatea CE și verificare declarații/certificate CE. Abonament pentru asistență continuă în caz de reclamații.